Geleceğin Yeni Bitcoini:Ethereum ve Sanal Paraların Gücü - Psdturkey - Photoshop, Grafik ve Tasarım Dersleri ve Makaleler

5 Haz 2019

Geleceğin Yeni Bitcoini:Ethereum ve Sanal Paraların Gücü

kripto paralar ve gücü
Geleceğin Yeni Bitcoini Ethereum ve Sanal Paraların Gücü Neler?

Kripto, Sanal Para Nedir?
İnternetin parası olarak nitelendirebileceğimiz kripto paralar dolar,euro ve Türk Lirası gibi karşılık gören bir sanal dijital para birimidir. Kripto paralar bir merkeze bağlı belirli bir kontrol sağlayıcısı olmayan sanal paralardır aslında. Hükümetler kripto paralar üzerinde değişiklik yapma imkanları yoktur. En bilinen ve ilk kripto para olarak adını tarihe geçiren Bitcoin bunun öncüsü niteliğindedir. 2009 yılında çıkan bitcoin, geçtiğimiz yıllarda tarihin en yüksek kripto para değerine ulaşarak bir rekora imza attı ve bu akım beraberinde bir gücü doğurdu ve insanlar kripto paraların gücüne fazlasıyla inanmaya başladı.


Kripto, Sanal Paranın Gücü
Aslında işin komik yanı fiziksel olarak var olmayan elle tutulur bir biçime sahip olmayan bu kripto paraların gücü hiçte azımsanmayacak derece. Bitcoin 2017 yılının Ekim ayında 1 birim para cinsi değerinde 50 bin doların üzerine çıkmayı başarmıştır tabi ülkemizde de bunun sesi haliyle çok kısa sürede ortaya çıktı ve insanlar kripto paraları satın almaya başladı. Devletler kendi para birimlerini basıp enflasyonu arttırabilir ve ekonomik dengeyi para üzerinde rahatlıkla değiştirip kurabilirler fakat bu kripto paralar için geçerli bir durum değildir.

Ethereum Nedir?
Ethereum akıllı kontrat(komut dizisi ouşturma) fonksiyonuna sahip açık kaynak, halka açık blok zinciri tabanlı dağıtılmış hesaplama platformu ve işletim sistemidir. İşletim tabanlı durum geçişleri vasıtasıya Nakamoto konsesusunun modifiye bir versiyonunu destekler. Ether blok zinciri Ethereum platformu tarafından oluşturulan bir kripto para birimidir(Kaynak: www.ethereum.org)


Etherium Geleceğin Bitcoini mi?
Kripto paraları incelediğimizde bir diğer ilgi gören ve artış olan sanal para birimi olan Ethereum'dur. Bir çok uzmanın geleceğin kripto parası olarak gördüğü ethereum şimdiden ses getirmeye başlamış durumda. Kendimden örnek vermem gerekirse bitcoinin başlattığı bu kripto para akımından etkilenenlerden biriside ben oldum fakat bitcoinin yükselişi ve ani düşüşünü de göz önüne aldığımda kripto paraya yatırım yapma konusunda bir kararsızlıkta yaşamadım değil, bende alternatif geleceğin bitcoinini araştırdım ve ethereum rastladım. Daha önce hiç kripto para almadığım için tabi biraz tereddütte yaşadım fakat 12 Dolar değerinde %0.10'a tekabül eden bir ethereum satın alımı gerçekleştirdim. 4 ay gibi bir sürede 12 dolarım 23 dolar oldu ve yaklaşık %95lik bir kâr sağladım. Tabi başta tereddüt etsemde ethereum bana kalırsa en yükselişte olan geleceğin Bitcoin olarak gördüğüm tek kripto paradır.

Son 1 Aylık Ethereum Değer Analizi

ethereum artışı

Diğer Kripto Paralar ve Aylık Artış Değerleri

sanal paralar

İnsanlar sanal paraların gücünü ve yapabileceklerini fark etmiş durumdalar ve her geçen gün kripto para talebi de yükselmekte tabi bizim milletimizde kısa yoldan zengin olmayı sevdiği için(kendim içinde) bu tarz yollar izlemekte. Sizlere kripto paraların varlığını ve gelecekte bizi nelerin beklediğini anlatmaya çalıştım.
Not: Kullanılan grafikler Uluslar arası Para Transferi Platformu olan Skrill'e aittir.


Yorumlar